Serwisy społecznościowe interesują NASA

Serwisy społecznościowe interesują NASA

Fot. telvasaion/CC BY-NC 2.0/Flickr
Amerykańska agencja kosmiczna NASA stawia na popularyzację nauki i techniki za pomocą mediów społecznościowych. Właśnie ogłosiła utworzenie swojego oficjalnego konta w serwisie Instagram, przeznaczonym do dzielenia się zdjęciami.


W Instagramie NASA będzie sukcesywnie zamieszczać nowe i historyczne zdjęcia dotyczące różnych aspektów badań kosmosu, aeronautyki, astrofizyki, lotów kosmicznych i zbliżonych zagadnień. Będzie także publikować filmy.

Pierwszy post NASA dotyczył startu misji księżycowej LADEE (Lunar Atmosphere and Dust Environment Explorer), którą wystrzelono 7 września za pomocą rakiety Minotaur V. W cztery dni po uruchomieniu profilu agencji kosmicznej śledzi go już ponad 86 tysięcy osób.

Instagram to społecznościowy serwis fotograficzny ułatwiający udostępnianie zdjęć w różnych innych internetowych serwisach społecznościowych i dzielenie się nimi ze znajomymi. Połączony jest z aplikacją o tej samej nazwie. W roku 2012 został kupiony przez Facebooka.

Agencja jest także obecna w serwisach: Twitter, Facebook, Google+, YouTube, Flickr, Foursquare, Reddit. Główne konto NASA na Twitterze jest obserwowane przez 5 milionów osób.

PAP
Czytaj także
Polecane galerie
Aż Chiny poleciały skontrolować
178.36.250.* 2013-09-15 11:26
Niektórzy kłamliwie twierdzą,że Nasa (tak z góralska) powinna pod departament kultury i sztuki podlegać, ze względu na ilość zamalowanych pikczesów.